Alla inlägg den 26 december 2008

Av Tesen - 26 december 2008 13:59

Jag tror jag har fatt solsting. Jag ar alldeles yr o konstig, varre an vanligt... Skrammer livet ur Salen, hon blir alldeles nojjig.

Vi gick ner pa strandpromenaden idag. Dar nere finns det hur manga inkastare som helst, iaf fick jag idag komentaren

-Come sit in the sun and have a drink, you are white like a cheese!!

Sen skarattade han gott. Jaha, tack for den da.. Jag tror att det va Salen han menade egentligen, for jag e ju alltid brun o fin;)

Idag ar det stralande sol o 24 grader varmt, det tom blaser varmt.. Syns att man ska vara yr i bollen da, det ar ju bara for mig o inta sanglage tills jag kanner mig pigg igen..

Hur e allt hemma da?? Skriv inlagg sa laser jag dom nar jag loggar in nasta gang!! Nar ar det nan som kommer ner o halsar pa??


Puss o Kram till alla mina nara o kara (o alla andra for den delen)



Ovido - Quiz & Flashcards