Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Tesen - 7 maj 2009 07:57

Nu ska jag gå över till mitt positiva igen. Inte ska en rygg få knäcka mig!!!! Nu räcker det!!! Nu ska jag bara vara glad o träna ryggen. Det ska gå bra det här! Nu ska här peppas att bli frisk. Bara se saker från den ljusa sidan, inga tankar som e negativa här!!


Dagens positiva är Britta o Manolis (finns många andra oxå men just idag e det dom). Min bästa vän i denna stora värld o hennes pojkvän. Den stora sorgen är att hon bor i Grekland. Tack för mejl mm.. Iaf för att tänka positivt, så tänker jag på Britta. Helt underbar människa som e på "fel" sida jorden, fast det löser sig alltid! Hon får mig alltid att må bra, skratta o bli en fjårtis igen. Skönt med sånna mäniskor. Vi behöver inte träffas på några år, men när vi väl gör det, så plockar vi bara upp där vi var o allt fortsätter precis som vanligt! Helt fantastiskt! Inte nog med det så har hon en alldeles underbar pojkvän. En av få männsikor som fått mig o "falla" direkt. Han e en väldigt smart människa o sen får han Britta "på plats" oxå.. Krävs styrka för det. Haha Han känns som en väldigt bra kille för Britta o jag hoppas dom håller ihop tills dom trillar av pinn. Med Manolis vid sin sida kan jag känna mig lugn här hemma i Sverige. Jag vet att hon blir omhädertagen på ett bra sätt, så jag slipper vara orolig!

ja ja, ska sluta svamla nu!

Britta o Manolis, ni är saknad!! Hoppas vi ses till hösten igen!!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards