Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Tesen - 11 maj 2009 11:56

.. här i livet, utan vänner.

Eftersom jag inte kan göra så mycket mer än o sitta o fundera nu när jag är hemma, så har jag kommit fram till att det är väldigt få saker jag skulle vilja ha annorlunda i mitt liv. Visst vill jag ha större hem ,bättre bil o mer pengar men om man nu ska komma tillbaka till verkligheten så är jag nöjd med det jag har. Det materiella är mer drömmar, resten finns här, på riktigt.

Mina vänner finns här, på riktigt. Dom e inte en dröm, dom finns här o aldrig längre bort än ett telefonsamtal. Dom som finns jämt o ständigt utan krav, dom som finns med alla fel o brister, dom som finns o bara är. Helt underbart o bara veta att jag har folk runt mig som jag känner mig hemma, trygg o lugn med.

Detta inlägg är för er, mina vänner!! Ni vet vilka ni är o ni vet att ni betyder världen för mig!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards