Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Tesen - 20 maj 2009 06:06

Det e väldigt sällan jag vaknar o allt bara känns så bra. Idag är en sån dag. Klockan ringde o jag bara vaknade med ett töntigt leende på läpparna!!

Kan det bero på föreläsningen igår?? Jag har en benägenhet att bli "föreläsningshjärntvättad" vilket betyder att efter varje föreläsning måste jag ändra mitt liv o allt som måste göras osv.. Från föreläsningen igår, tänker jag plocka med mig det e som e viktigt för mig, eller iaf försöka. Måste föröska landa i häret o nuet. Inte vara på 20 ställen samtidigt i huvudet. Så detta är nått jag tänker försöka. Kanske därför jag e glad idag, för det va nån som sa åt mig att va här o nu, det blir ju lixom mer okej om nån säger det till mig än om jag själv tar beslutet att vara så!! Ja ja, nog om hjärntvättning..

Nu ska jag bara "njuta" av dagen o trivas i att vara här!!


Sen vill jag gratulera VÄRLDEN BÄSTA KAJSA som fyller 30 år idag!!!


Puss o Kram från en livsnjutare ;)



Ovido - Quiz & Flashcards