Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Tesen - 10 maj 2009 16:54

.. o det tänker jag inte göra heller. Jag är bara lite fundersam. Jag blir ju inge bättre i ryggen. Jag försöker o röra på mig, jag försöker o göra allt för att det ska bli bättre men det händer inget, ingenting!! Det har inte blivit bättre på flera dagar om inte längre ändå. Jag blir lite orolig att det kommer vara så här resten av livet. Ska jag bara kunna vara "uppe" i några timmar o sen funkar det för jag få så ont?? Ska jag behöva äta tabletter resten av livet för o funka som en normal människa?? Ska det göra ont så fort jag ska ta på ett par strumpor?? Ja, jag vet inte, men just nu känns det inte som det kommer bli bra igen. Just nu känns det som det alltid kommer att vara såhär..

Observera nu att jag gnäller INTE, jag funderar. Jag ser fortfarande positivt på mitt liv o mitt tillfrisknande, det är bara en fundersam dag!!


Puss o Kram

Av Tesen - 10 maj 2009 12:17

Undra vad som ska ske idag. Vad ska jag utföra för form av "aktiv vila" idag då?? Nått att fundrear på. Tur att jag kan fundera, så jag har nått att göra.. Haha


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards