Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Tesen - 25 maj 2009 21:11

Varför låter jag mig alltid luras o tror att människor (en människa) gör saker därför dom vill vara snäll, när jag varje gång blir så besviken för jag får saker kastade i ansiktet, även fast jag inte hade nått med beslutet att göra. Eller när man tror det bästa om nån som alltid gör en besviken. Eller när man tror att nån gör en sak för att vara snäll, när det egentligen bara handlar om att ha en hållhake på mig!! O varje gång låter jag mig luras!!

Nu e jag, om möjligt, ännu tröttare på mig själv!!

Av Tesen - 25 maj 2009 19:14

Jag funkar några timmar på dagen o sen får jag så jävla ont att det enda jag gör är att reta upp mig på saker, bli förbannad o irritera mig på allt när jag kommer hem.. Är så trött på det här nu!! Å om jag e trött, hur trött är då inte min sambo o mina nära o kära, på mig??!!

Ovido - Quiz & Flashcards