Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Tesen - 12 maj 2009 14:27

.. att jag skulle prova att vara utan tabletter (kan inte köra bil på tabletterna, blir så konstig av dom) o köra bil o göra nått idag.. Tänkte att jag måste iaf prova, så jag har en någolunda status inför jobbstart på måndag. Nu har jag varit på "språng" i drygt 3 timmar o nu e det bara att knapra i sig piller o sova. Fy fan vad ont jag har.

Inte bara den fysiska smärtan utan även det psykiska blir lidandel när det blir så här. Blir så trött o lessen för att det inte kan vara bra. Blir så lessen o nere när jag inser att det blir inte bättre. Jag vet inte vad jag ska göra för o få allt o bli bra, för o få min kropp o funka igen!!

Nu skiter jag i det här o går o lägger mig, så kanske jag slipper bryta ihop!!

Ovido - Quiz & Flashcards