Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Tesen - 13 maj 2009 16:18

Japp jag e gnällig. Jag e på dåligt humör. Jag har ont. Jag är totalt uttråkad. Jag har plockat fram det värsta hos mig o tänker inte stoppa bort det heller. Idag är det en jävla skitdag. Så är det.


Ikväll ska jag på bio, Änglar o Demoner. Undra hur det ska gå o sitta 2 timmar o 18 minuter?? Får väl ta en frisk prommis inne i salongen o störa alla, för sånt humör är jag på idag. Jag skulle tom med kunna kasta popcorn i huvudet på folk, vilket jag inte kommer o göra, för jag vill inte ha popcorn, inte ens för o kasta dom på folk.

Så jävla synd att jag har läst alla Dan Browns böcker, så filmerna blir ju i regel på nått vis en besvikelse.. Återkommer om tyck o tänk imorrn.


Nu ska jag fortsätta vara på skithumör tills Sälen kommer hem..

Ovido - Quiz & Flashcards