Alla inlägg den 1 november 2009

Av Tesen - 1 november 2009 20:53

Idag har det varit en bäbisdag utan dess like!! Mitt på dan kom söta Leia  med mamma Kajsa o hälsade på. Alltid lika roligt o umgås nån annastans än teatern!!


Sen va det dax för middag hos Anna o Tommy med bröder o respektive o lite mer bäbisar!! Sötaste skitungarna då!! Matilda  kör karatestuket idag!! Nilo   försöker köra på den lite söta o charmiga stilen (men jag vet, ja vad som lurar där bakom!!!)!! Haha. Fasters småhjärtan!! Underbara ungar!!


Efter middagen va det till o åka hem o stjäla mammas bil eftersom Fiona är lite sjuk. Tack snälla mamma för att jag får låna bilen!!

Sen kom Jennie (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN) o fixade mina naglar  .. Då ser man vårdad ut igen. Haha.


Hade en fantastiskt rolig kväll på Memento igår. Längesen jag hade en så bra, rolig o trevlig kväll. Helt underbart. Skoj som tusan!!


Nu ska här intas soffläga innan det e nattning! Nu kör vi igång med teatern varje kväll i 2 veckor, så ikväll ska jag vila!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards