Alla inlägg den 21 november 2009

Av Tesen - 21 november 2009 19:59

Idag har jag haft världens mysigaste dag!! Först en sväng på Birsta med syster o David !

Shoppade lite bäbiskläder till småtrollen!! Hittade snyggaste dressen     till  Matilda! Hon kommer bli så tuff med detta på sig!!

Hittade även skitsnygga kläder till Nilo, hittar ingen bild på dom men dom va svarta, tuffa o med märkning Rock Baby!!

Dom ska bli tuffa min småfisar!! Så det så!


Efter Birsta begav jag mig till Alnön o myste med Matilda!! Gladfis!!


  

*Fasters Gotjej*

 

Efter 2 timmars intensiv Matildamys åkte jag till Skönsmon för effektiv Nilomys! Jag bara kan inte hejda mig när jag kommer i närheten av dessa stackars barn! Jag kunde sköta mig hos Matilda men sen kom allt när jag fick tag i Nilo!! Han e ju så go!!

Elaka Faster Tesen kom som ett brev på posten!!



*Fasters (hopknycklade) Gokille* 

 

Nu är jag hemma efter en heldag med att plåga barn. Funderar starkt på o gå ut ikväll men har inte riktigt bestämt mig än!! Kan bli soffan oxå bara.. Kvällen e inte slut än så vi får se!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards