Alla inlägg den 20 november 2009

Av Tesen - 20 november 2009 18:21

Får inte till den rätta lockdownkänslan! Jag som hade laddad så otroligt för denna helg osså har jag ingen ro i kroppen. Tror det har o göra med ett sms jag fick igår!!

Sms:et lyder som föjler:

Hej Faster!

Ville bara säga att jag saknar dig.

Kom o lek med mig nån dag.

Puss o Kram från Nilo

Ps. Mamma o Pappa hälsar Ds.

(Det känns lite som ett lur bakom sms:et, för jag tror inte Nilo 4 månader kan skriva sms riktigt än!! Haha)


Vad händer med det lilla fasterhjärtat då?? Jo, det frasar ihop till ett stort varmt, rosa konfettiregn!!

Vilket resulterar i att jag kommer ihåg att det nästan är 3 veckor sedan jag träffade båda småhjärtarna (har haft mycket med teatern, så jag e inte genomond som inte träffat dom) o det slutligen resulterar i att jag måste träffa dom!! Så imorrn tänker jag ha en Fasterdag!! Så det så! Måste få nofa lite på småskitarna!!

Nu gör det inget att lockdownhelgen inte riktigt blev som planerat, men jag gör ju iaf nått jag verkligen, verkligen vill!!  


  

*Fasters Lillhjärta Nilo*

  

  

*Fasters Lillhjärta Matilda*

  

Mina småfisar. Vad jag saknar dom!!


Puss o Kram 

Av Tesen - 20 november 2009 14:46

Iaf till måndag morgon! Här på Storgatan ska det snart ske, det efterlängtade, det välbehövliga, nämligen Operation Lockdown!! Har precis landat hemma så nu ska det bara duschas o pymmas, sen e helgen räddad! Jag ska inte göra nått alls. Bara pymma runt i lägenheten hela helgen (eller åtminstone tills jag e så uttråkad att jag måste göra nått). Bara vila, sova, läsa, dricka kaffe, göra inget alls till det e dax o åka på jobbet på måndag igen!! Vad jag har längtat efter denna helg o nu är den här!! Tjohoo!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards