Alla inlägg den 18 november 2009

Av Tesen - 18 november 2009 20:49

.. är snäll o väldigt bra o ha!! Jag får så väldigt fina naglar av henne!! Tack så mycket!! Hon e ju väldigt bra på många saker, men det e för många o räkna upp, så det får räcka med naglarna idag!! Haha.


  


*Jennie Inga Kristina Härén*

 

Världens bästa syster det e min syster det!! Så det så!! Possimoss!!



Måste även lägga in en bild när sötaste Leia har en väldigt fint grepp om min näsa!! Lillfisan!!


  

*Finaste Leia, mamma Kajsa o Tesen*

 

Det e bra att Leia e med så tidigt som möjligt, så hon inser hur roligt det o vara tjejig ibland!! Haha. det ska börjas i tid!!


Puss o Kram

Av Tesen - 18 november 2009 13:45

.. kan få ordning på vem som helst! Igår va jag så trött, så ofantligt trött! Kom hem runt halv fem o satt mig i soffan. Försökte desperat hitta nått att göra, så jag skulle hålla mig vaken. Kändes lite dumt o gå o sova klockan halv fem för natten.. Satt o surrade med Britta ett bra tag, sen masade jag mig i duschen (blev INTE piggare av det), gjorde fika o läste lite! Klockan 20:00 gav jag upp! Klockan 20:00 borstade jag tänderna o gick o la mig! Tvärsomnade, vaknade vid halv tio när Frun kommer hem, mumlade ett -Hej (tror jag att det lät som) o somnade om. Sen sov jag till klockan 7:15 i morse när klockan ringde!! Helt otroligt. Har aldrig sovit så mycket på en vardagskväll! Men käre värld va skönt det va!! Behövde nog verkligen sova så mycket. Idag känner jag mig pigg o rätt okej. Väldigt skönt.


Ikväll kommer min kära syster förbi o fixar mina o Kajsas naglar. Bara för det bröt jag av en till idag!! Typiskt!! Men min syster kan säkert trolla til nått bra. Hon e ju så duktig!!  


Jennie

*Min underbara syster! Lill Inga*


Puss o Kram

Skapa flashcards