Alla inlägg den 27 november 2009

Av Tesen - 27 november 2009 15:39

Japp, det e jag!!

Istället för att kanske ta det lugnt o vila när jag kommer hem från jobbet, så kommer jag på att jag bara MÅSTE handla, städa, julpynta, sortera papper i pärmar!!

Jag är en idiot!! Så e det.

Istället för att sätta mig ner o andas, låta kroppen få vila lite, låta min stackars lilla mage få vara, så kommer jag på att dessa saker måste göras.. Istället för att sätta mig ner o kanske bli lite lessen för att jag inte alls mår bra, så kommer jag på en massa saker att göra.

Just nu har sitter jag här med en värk i bröstet som man skulle kunna tänka sig vara en hjärtinfarkt, om det nu inte är så att jag inte känner mig själv. Just denna känsla brukar betyda många tårar!!

Fattar inte varför jag ska hålla på så här. Sätt dig ner o va lessen för fan, så blir det ju bra sen!!!

Så, japp jag e en hysterisk idiot!!



Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards