Alla inlägg den 23 november 2009

Av Tesen - 23 november 2009 16:54

..är precis lika fullpackad som nästkommande vecka!

Vecka 48!

Måndag: Jobb, teater.

Tisdag: Jobb, käftis, tvättstugan.

Onsdag: Jobb, möte på jobbet.

Torsdag: Jobb, än så länge oplanerad.

Fredag: Jobb, julbord med jobbet.

Lördag: Hjälpa Moster Mona o flytta, utgång med Kajsa.

Söndag: Inget o låt mig va.


Vecka 49!

Måndag: Jobb, teater.

Tisdag: Jobb, kalas.

Onsdag: Jobb, föreläsning.

Torsdag: Jobb, än så länge oplanerad (borde tvätta).

Fredag: Jobb, Nathaliedagen.

Lördag: Småpyssel, nagelfix.

Söndag: Dop.


Jag har sagt det förr o jag säger det igen. Det e inte bara tråkiga saker som händer, det e mycket roligt oxå. Men det e grejen att det alltid e nått bokat, varje dag!!


Sen e det visst bara 2 veckor kvar tills vi åker!! SEMESTER!!! Underbart!!

Det e inte undra på att veckorna bara försvinner när man staplar upp veckorna på detta sättet. Jag e ju för tusan aldrig sysslolös!!


Nu e det dax för lite mat o sen ska jag ut på teatern o ha Kidsen!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards