Alla inlägg den 5 november 2009

Av Tesen - 5 november 2009 23:02

Har precis haft ett + och - möte i mittt huvud!! det slutatde precis som jag hade tänkt. Vilket iofs är tur eftersom det e mina tankar. Nått borde jag väl iaf få styra över.. Haha

Iaf här kommer några av +:en.

+ Min Fru, alltid min Fru.

+ Mina underbara vänner. Pojkar, jag saknar er.

+Teatern. Hur mycket jag än gnäller, så e det underbart.

+ Familjen. Dom som alltid ställer upp. Underbart.

+ Mitt liv (oftast)


Nu till alla -

- Det finns en människa som faktiskt inte ens att värd att kalla vid namn, så därför gör jag inte det. O ja, jag är bättre än henne så jag kan skriva såhär.

- Fiona. Min tjuriga bil.

- Mitt vinterhumör.

- Satans skitsaxel.

- Ett återkommande skitsnack som jag av nån outgrundlig anledning alltid måste lyssna på.


Så då va jag nöjd.

Har även insett att jag tydligen har börjat blogga på morgonen innan jag åker på jobbet.. Kan iofs bero på att jag inte har tid nån annan tid på dygnet. Känns som jag prioriterar sömn rätt högt nu!! Så därför alla glad, GOD NATT!!!


Puss o Kram

Av Tesen - 5 november 2009 06:47

Jag ser snö på bilarna som är parkerade! Kan det vara dax för vinter nu?? Längtar efter snön så det blir lite ljusare.. Tänk o få vakna osså har det kommit en meter snö! Vad jag skulle vara glad då! Vill ha mycket snö, massor, gärna nån meter på en gång!! Haha


  

  

*Snö*



Nu jobb, sen teater. Otippat va?? Haha


Ha en underbar dag!!


Puss o Kram

Skapa flashcards