Alla inlägg den 3 november 2009

Av Tesen - 3 november 2009 06:13

Det e den stora frågan för dagen, kommer jag att vakna?? Jag går runt som en zombie. Varken vaken eller sovandes. Sover väldigt illa på nätterna nu. Kan ha o göra med all teater eller att Frun har ont så hon inte kan ligga still eller att bilen inte e hel, vad vet jag?! Det jag vet är iaf att sömn är tydligen inget för mig just nu!! Spelar ingen rol hur trött jag är, så somnar jag o sen vaknar jag stup i kvarten o ligger vaken.. Trist tråkigt o väldigt slitande!! Har tappat mitt största intresse ju, sömn!! Jag som älskar o sova o sova mycket o länge! Sömnen återkommer nog bara jag kan lista ut varför jag inte sover.. Måtte det bli snart bara, kroppen börjar säga ifrån.

  

*Tesen med överlevnadskoppen*


Puss o Snark

Ovido - Quiz & Flashcards