Alla inlägg den 22 november 2009

Av Tesen - 22 november 2009 17:04

Jag öppnade balkongdörren för o få in lite luft i lägenheten o nu har vi en fluga inne! Hur gick det till?? Borde inte den stackaren ha frusit ihjäl ute på ballisen i kylan?? Konstigt!!


Har nu löst mysteriet vad jag ska bli när jag blir stor! Jag ska bli krabbfiskare på båten Northwestern o vara med i Deadliest Catch! Kapten Sig Hansen verkar vara en sån bra chef o dom vinner jämt! Har bara några problem med min plan. Borde nog sluta röka, träna min kropp, sluta ha ont överallt, sluta tycka krabbor ser skrämmande ut, bli man o jag borde nog börjar gilla o ha gummikläder på mig!! Haha! Men vilken erfarenhet det hade varit. Kall, blöt o totalt vansinnig. Låter som ett jobb för mig! Eller hur?? Fick ett bra förslag på en bra titel till min självbiografi som första kvinna på en krabbbåt, KrabbTesen vill till ishavet! Hur fränt lät inte det??!! Coolt, tufft o fränt!!


*Fränt*


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards