Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Tesen - 28 mars 2009 22:40

.. har vi nu stängt Bakgården....

Så mycket beröm som jag fått för min roll i år kommer jag nog aldrig få igen i hela mitt liv. Så roligt o få bra kritik av människor som vet vad det handlar om. Nu gäller det bara o ta åt sig o låta det landa i magen. Jag har iofs aldrig haft så roligt som i år, så det kanske har strålat från mig. Alltid roligt o höra bra saker, det gör mig lixom lite varm o go inombords.


Har varit på premiärfest för kidsen ikväll men jag fick svika tidigt o åka hem. Är så trött o sliten i kroppen att jag inte orkade vara kvar, hur mysigt den än är. Lite skönt o få vara hemma o andas en lördag utan att behöva stressa upp mig för nått. Behöver vila helt enkelt.


Nä nu blir det korsord o dåliga filmer på tvn.. Bara göra ingenting o njuta av o vara gammal o tråkig!!


Puss o Kram

Av Tesen - 28 mars 2009 11:52

Sista föreställningen idag klockan 15:30, sen stänger vi Bakgården för gott. Känns faktiskt lite vemodigt. Det har varit en helt underbar pjäs att få vara delaktig i o spela. Men som allt, så lider även detta mot sitt slut.. Tråkigt som tusan e det iaf!


Ikväll blir det premiärfest för ungdomarna. Dom gjorde en helt fantastisk premiär igår. Dom e så duktiga. Vad roligt det är när allt bara stämmer. Alla moment som varit lite "skakiga" bara sitter som ett smäck på premiären. Det e helt underbart o se dom, när dom leker o har roligt genom hela pjäsen.. Underbart.

Kom gärna på Konsertteatern o kolla på alla ungdomarna som har så roligt!!


Tack alla mina vänner som gjort BAKGÅRDEN till ett fantastiskt minne för livet!!


Puss o Kram

Av Tesen - 28 mars 2009 02:31

.. så trött!!

Fantastiska värld, låt mig få sova!! Så trött, låt mig få vila ett tag..

Ovido - Quiz & Flashcards