Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Tesen - 8 mars 2009 16:13

Måste skriva en inlägg tillägnat min goda granne, VaktisBackis!!

Han har idag hjälp oss med att ta bort skåp, såga hål o bara varit manlig en stund. Härligt att ha en sån bra människa brevid sig här i huset!

VaktisBackis (Byggare Backis funkar oxå!)e dagens hjälte, för alltid en hjälte i mitt hjärta!!

Av Tesen - 8 mars 2009 15:21

Återigen en helg som försvunnit alldeles för fort. Känns inte som jag får vila, nån gång..

Denna vecka ser ut precis som alla veckor gör fram till mitten av April, bara jobb o teater.. Tror jag är lika många timmar på teatern i veckan nu, som jag gör på mitt arbete. Då teatern e min fritid så ska den vara rolig, fast nu känns det mest som en nödvändigt ont. Är ju där jämt.. Fast det e inte så länge kvar tills jag blir ledig från den, så det e väl bara o bita ihop o försöka ha trevligt, så gott det går, fram tills det e slut på det...


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards