Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Tesen - 5 mars 2009 17:01

Så är det nu. Enda gången jag är hemma är när jag ska sova.. Hinner iofs hem o kasta i mig två mackor till middag nästan varje dag.

Det ska bli så skönt med helg snart, då e det iaf bara teater iaf. Känns lixom inte som jag hinner med så mycket nu för tiden. Det är ju skönt o ha mycket att göra men nu börjar det gå till överdrift. Det jäkliga är att det kommer bara att öka på saker att göra. Mest bara teater hela tiden. I April lägger sig allt o jag får vila.. Det ser jag fram emot. Det kommer vara helt underbart i Juni, då jag normalt har teater hela månaden, bara får vila o ha det mysigt..


Har en riktig funderardag idag..

Fortfarande glad, fast det e lixom nått som bråkar med mig i magen.. Måste komma på o sätta ord på det hela, så det kan släppa..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards