Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Tesen - 14 mars 2009 09:08

Hoppas på en bra dag i dag.. Känner mig lite trött i kroppen. Vaknade klocka sex o kunde inte somna om. Det e ju inte bra när jag har teater hela dagen o sen e det lite att göra ikväll!!

Jag som skulle ha en lugn o skön kväll hemma igår, som vanligt sprack min planering. Hamnade på Bishop innan det va klart. va en sväng upp på alkishaket Daltons oxå.. Man hinner mycket när man e effektiv. Haha


Nu e det iaf dax o ta sig i kragen o rycka upp sig. har ju bara 8 timmar teater framför mig. Undra vart jag ska hitta uppladdningen för det då??!!


Puss o Kram

Av Tesen - 14 mars 2009 00:30

Jävla idiot!!

Krävs vissa saker för o kliva in i mitt liv!! Folk som tar sig friheten förtjänar det inte!! Jävla IDIOT!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards