Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Tesen - 7 mars 2009 22:19

Vad ont i hjärtat det gör när mina nära o kära måsta göra val här i livet..

Vad som än händer så finns jag!


Jag älskar dig o du vet vem du är!!


Possimoss

Av Tesen - 7 mars 2009 20:20

Konstigt hur saker kan bli så bra bara man låter det bli bra :)


Puss o Kram

Av Tesen - 7 mars 2009 14:50

Har precis kommit hem från Birsta. Köpt en ny STOR tv, diskmaskin o en dvd! Det går väldigt fort o göra av med 12 000.. Men roligt hade vi iaf!

Denna shoppinghysteri började i morse, när jag fick ett bryt på disken. Helt vansinnig på att behöva diska för hand. Det blir ju lixom inte roligt o laga mat när man vet att man har ett berg med disk som måste tas efter middagen. Så sagt o gjort åkte vi ut o handlade en diskmaskin som kommer o installeras på tisdag. Najs som tusan. Nu blir det ju trevligt o ha fester igen, när man inte behöver stå i köket o diska i flera timmar!

Sen började Sälen prata (åter igen) om en ny tv, så då blev det en tur tillbaka till stan o hämta Annas (tack för lånet) bil o åka tillbaka till Birsta o shoppa tv. Så nu vet man ju hur framtiden blir, jag i sovrummet med den lilla tvn o Sälen i vardagsrummet med sport på den tvn.. Eller så e det väl melodifestivalen! Känner mig lite lätt överkörd o bitter över tvsituationen hemma!! Men man ska se positivt på allt, kanske det blir nått annat för mig!


Här hemma ikväll kommer det iaf vara fullt med folk. Hade inte riktigt räknat med det men så blev det. Mina kära arbetskamrater har middag ikväll men jag e lixom inte sugen o åka dit. Som det känns nu e jag inte så sugen o vara hemma heller faktiskt.. Imorrnbitti ska jag iväg o greja med teaterkidsen, inte så sugen på det heller.. Inget känns bra nu!!

Ja ja, det löser sig säkert..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards