Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Tesen - 4 mars 2009 22:31

-- har vi haft ikväll på teatern.. Vi har nästan byggt klart allt.

Hittade en bild på mitt "hem" som Sälen tagit. Lägger in den så ni får nått o skratta åt!

Passar väldigt bra åt Ankan dryg!!

Av Tesen - 4 mars 2009 14:18

Japp, det e det nu. Ska till o sova en lite stund, så jag kan vara levande ikväll när det ska byggas på teatern.

Undra vart detta kommer att sluta jag. Jenny (chefen) e borta o har ingen koll på vad som görs.. Lite som - När katten är borta dansar råttorna på bordet!! Haha.


Annars kan jag bara säga att jag e fortfarande glad o lixom lycklig. Fattar inte vad det är för fel. Det e väl bara för alla o njuta så länge det varar.. Haha..


Sov gott (det tänker jag göra. Iaf i några timmar) alla vänner o ha ett underbart liv!!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards