Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Tesen - 1 mars 2009 16:36

.. blir det imorrn..

Börja känna mig lite nervös nu. Provsvaret såg bra ut, men inte min kropp.. Så vad händer nu?? Vad e det för fel?? Vad får jag för hjälp?? Vad ska dom göra?? Vad kommer att hända?? Hur ska det bli bra?? Hur löser vi detta?? Många frågor o för närvarande inga svar alls. Lite jobbigt e det iaf, o inget veta..

Det lixom ligger o gnager mig i magen.. Vill veta vad det e för fel, eftersom jag ser ut som jag gör..


Puss o Fläck


Av Tesen - 1 mars 2009 10:53

Lyckats att träffa en människa som e helt fantastist!!

En människa som törs fråga o är ärligt o uppriktigt intresserad. Jag blir lika förvåvand varje gång jag träffar en sån människa. Det e alldeles för få sånna runt om i världen. Människor som ger en lika mycket som dom tar.

I detta fall va det iaf så att jag fick mer än vad jag hade chansen att ge men det gjorde lixom inget.. Tänk att en människa kan ge en så mycket, även fast man inte känner dom. Det e verkligen få människor som bara kan kliva in o fråga saker o som man kan disskutera allt med, utan att nått är fel.

Jag tror jag kan ha fått en ny idol i mitt liv. En kvinna som har varit gift väldigt länge, har ett bra jobb, på en hög sits o ändå är så jordnära o nyfiken o inte rädd för att fråga o inte rädd för svaren.

Nu låter det som jag dyrkar marken hon går på.. Inte riktigt så. Fick bara upp ögonen lite hur jag skulle vilja bli när jag blir "gammal". En bra måttståck för ett bra liv. Eller iaf en bra tankeställare på väg dit.

Hon skulle kunna ta över mitt jobb som motivationstränare för Timrå Ik.. Haha

Jag hoppas att jag kan anamma lite av hennes beteende här i livet, för tusan vad roligt jag skulle ha det då!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards