Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Tesen - 31 mars 2009 19:28

Känner mig väldigt hängig.. Ont i halsen, snorig, tryck över bröstet o allmänt hängig. Kan det vara så att livet börjar lugna ner sig, så det e dax för en till förkylning??!! kan jag inte bara få vara "ledig" o frisk ett litet tag??!! Tror jag blir tokig..


Idag har jag iaf lyckats irritera upp mig ordentligt på folk i min omgivning. Fattar inte varför folk inte kan göra som man "ska" eller som man kommit överens om att göra. Eller helt enkelt acceptera hur folk gör saker o inte bara köra över!! Blir så jävla trött när folk lägger sig så fort jag gör nått. Låt mig sköta saker på det sätt som jag startat, kan jag inte avsluta det lovar jag o be om hjälp!! Så lägg er inte i såvida jag inte ber om hjälp!!

Tur det finns gott om idioter, så jag har nått o reta mig på!!! Hoppas jag kan störa folk lika mycket som vissa stör mig. Så det blir en bra balans!!!

Ovido - Quiz & Flashcards