Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Tesen - 25 mars 2009 22:28

Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag fick ett sms från min bilmekaniker ikväll!! Tydligen har jag fått soppatorsk, pga en trasig givare i tanken, så mätaren har inte rört sig  som den ska.. Tyckte den hade stannat på halv tank länge.. Haha. Lite pinsamt då!!

Kan bara säga tack till SÄLen o pappa som va så snäll med livet som instas bogserade ut min soppatorskade bil till mekaninkern.. Haha. Jag håller på att dö, soppatorsk!! Haha

Ett gott skratt förlänger livet o nu kommer jag tusan o leva lääänge!!


Nu ska jag i allafall lägga mitt lilla huvud på kudden o drömma om o tanka bilen!! Haha


Puss o Kram

Av Tesen - 25 mars 2009 06:09

Eller vaken är väl det rätta ordet bara. Så trött o sliten i kroppen nu, så jag vet inte vart jag ska ta vägen!


Idag e det fullt upp. Genrep med kidsen o sen har vi föreställning med Bakgården klockam 20:30. Så nu e det bara o hålla i hatten o hoppas på överlevnad idag!


I övrigt vill jag bara säga att jag ska INTE ha bilar! När pappa va snäll o bogserade ut bilen till Hamberg, då fick vi inte upp rutan på hans bil (efter lite mickel fick vi tillslut upp den!). Nu har jag har lånat Anna o Tommys bil, har en lampa börjat lysa i bilen (nån motormojslampa).. Vad gör jag med bilarna?? Strålar jag ut nått som göra att bilarna bara brakar när dom kommer i kontakt med mig?? Jag blir iaf vansinnig! O inte vet jag när jag får tillbaka min bil heller.. Känns ju bättre o försöra den än andras!!

Irriterad till max e jag iaf!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards