Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Tesen - 24 maj 2011 08:42

Kan man hamna i klimakteriet när man är 30?

Herregud vilka nätter jag har nu för tiden!! Jag sover mellan 23:30-02:00, sen vaknar jag av att jag smälter! Blir helt tokvarm och toksvettig!! Kan inte sova med täcke, kan inte sova utan, kan inte ha fönstret öppet för då är det för mycket ljud, kan inte ha fläkten igång för då är det oxå för mycket ljud, så det enda alternativet är att varje natt smälta bort!!! Jag blir vansinnig!!

Det känns som jag kokar inne i kroppen i några minuter, sen kommer det en explosion av äckelsvett!! Fy fan vad vidirgt det är!!

 

Usch och fy!! Hur ska det bli när det är sommar, på riktigt?! Jag kommer ju att avlida!!


Så då va det avgnällt för dagen, hoppas jag!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards