Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Tesen - 17 maj 2011 17:24

.. ner hagel!!

Pysslade på i godan ro inne på kontoret, när jag helt plötsligt hör ett väldigt konstigt ljud. Sprang ut i rummet och kollade och det TOKHAGLAR ute!! Det kommer så mycket att larmet gick på en av bilarna som stog parkerad.. Herrejäklar!!

Tyckte väldigt synd om den stackras AM-eleven jag precis skickat ut för första körningen...

   Kände verkligen en liten oro för att cykla hem, även fast jag hade regnkläder med mig.. Som tur va gick det över ungefär lika explosivt som det började!!


Kan vi hoppas att det där va sista "snön" för sommaren nu??


Btw, så har jag premiäråkt MC idag!! Måste nog verkligen försöka ta ett MC kort...


Puss o Kram

Av Tesen - 17 maj 2011 13:32

Läs vad dom ska göra med mitt (inte bara mitt, utan väldigt många andras oxå) liv!! Bråkas och vara hopplösa!! Ta bort trygghet, gemenskap och utveckling på detta sätt!! Skandal!!!


Läs HÄR!

och

HÄR!!


Nä, nu blir det lite upp till kamp!!

Av Tesen - 17 maj 2011 07:19

.. igen!! Jäklar vad tiden rusar iväg! Tycker mest jag går och lägger mig och vaknar igen. Att jag spenderar en massa tid på jobbet och en massa pyssel på kvällarna, det lixom bara försvinner!!


På jobbet blir det fullt ös idag! Är en bil kort, då nån råkade tanka lite bensin i en dieselbil.. Hoppsan!! Haha! Tur det är ganka lätt åtgärdat!! Kan inte annat än och älska mitt jobb, ingen dag är den andra lik!!   


Har inte morgontvn på 4:an tappat lite stinget? Och när ska dom ta bort Malou von Sivers? Hon är väl kanske den mest onödiga människa som finns just nu..


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards