Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Tesen - 31 maj 2011 17:13

Jag HATAR att vara beroende av andra människor! Det är det värsta jag vet! Jag avskyr det av hela mitt hjärta! Fy fan!!! Att saker ska hänga på andra för att det ska gå bra för mig, nä fy fan, det måste finnas bättre sätt!! Usch och fy!!!

Jävla idioti!!



Av Tesen - 31 maj 2011 07:20

Idag blir det visst en prommis till jobbet. Efter incidenten med gruset och busken igår, så använder jag mina fötter idag!! Haha!! Fast egentligen så är det så att jag hade fullt upp hela kvällen igår, så jag lämnade cykeln på jobbet..


Ikväll vankas det "nya" bekanskaper. Fika hos A och M och lilla E!! Kan inte annat än bli trevligt! :)


Tycker det är helt fantastiskt att det finns tid till saker. Nu är alla vårens projekt över, så nu finns det lixom tid för umgänge, fika, mys och bus!

Hur mycket jag än saknar teatern, så är det imponerande mycket "fritid" man får när man inte är involverad!!


Nä, nu är det dax och promenera!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards