Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Tesen - 27 maj 2011 07:27

Har som rutin på jobbet att på fredagar städar jag.. Detta projekt tar ju några timmar, då det är väldigt stora lokaler!! det gör mig inte så mycket att städa på jobbet, tycker om att lämna det fint över helgen, så eleverna känner sig "väl mottagna" även om inte nån av oss är där.

MEN.... Eftersom jag har haft fullt upp denna vecka med att surra skit och drick öl med katten SÅ MÅSTE vi städa hemma ikväll! Detta är dock nått jag avskyr!! På fredagar vill jag komma hem och faktiskt ha helg, men icke sa Nicke!! Jag får väl skylla mig själv, men det spelar ingen roll, jag blir förbannad i alla fall!! Dessutom så MÅSTE vi tvätta ikväll... Frun är iaf snäll och åker och handlar, så det slipper jag..




Nä, nu ska det inte bli en neggodag! Ta dig i kragen och skratta lite!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards