Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Tesen - 19 maj 2011 08:35

Men snälla, låt det va!! Uppe på tapeten igen om "Kungen och hans vänner"!!

Nu är det nån smågangster som går ut och säger att "Kungen och hans vänner" försökte muta honom för att inte släppa bilder på "Kungen och hans vänner"!!

Jag ställer mig helt på Kungens sida (iofs så har jag inte läst boken, men jag tycker han verkar vara en rolig prick), för jag tror att det är mest "Vännerna" som ställer till det..

Jag har så svårt och se våran söta lilla finurliga Kung sitta och råhångla med nån brud i ett hörn i nån snygg salong, medans Drottningen står utanför och inte vet nått alls!!

Och egentligen, hyra in lite fint folk att titta på, vad är det för fel med det?

Äsch, låt det här va nu!!


Hopp och Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards