Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Tesen - 23 maj 2011 13:58

Jag måste skaffa ett nytt pass! Kollade lite hos polisen hur man gör nu för tiden, typ likadant som sist (för 10 år sedan). Det jag blev alldeles chockad över är att det kostar 400 kronor!! När blev det så dyrt? Ja ja jag måste ju ha ett så det är väl bara och styra upp styckmördarnyllet och frisyren och åka dit!! Det kan ju iaf inte bli värre än körkortet....?

Det är ju så synd att man lixom blir fast med körkortet och passet i några år..  Man får väl dras med och se ut som ett tok 10 år till.. Haha!


Puss o Kram

Av Tesen - 23 maj 2011 07:09

Nu är det visst måndag, igen!! Tycker det är måndag och fredag lite stup i kvarten..

Regn ute, mindre roligt! Måste packa på mig så mycket kläder när jag rejsar till jobbet..

Veckan består av ett enda litet kalas, sen till helgen går Rockfesten av stapeln!!

Det är så skönt att det inte är så mycket längre! Jag får iaf nån kväll på veckan hemma! Jag som är så väldigt hemmig mår inte bra när det är uppbokad varje helg!


Nu har jag avhandlat dagens morgons oväsentligheter!! Haha


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards