Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Tesen - 6 maj 2011 15:19

.. får jobba längre på fredagar!! Ja så är det visst. Här har jag tjatat att få gå upp på heltid, fått min vilja igenom och är fortfarande inte nöjd. Nån som är förvånad??

Jag hade kunnat gå hem för 20 minuter sedan, OM jag inte tjatat mig till heltid! Lite surt just nu, men glatt när lönen kommer!!

Det är ju inge folk på fredageftermiddag, så jag tänkte lägga fram ett förslag till cheferna att jobba in lite på lunchen varje dag, då kan jag nog sluta vid 15 snåret med lite tur! Sen kan det ju vara lite folk just idag eftersom det är första fredagen på väldigt länge vi har öppet längre än till klockan tre.. Det är väl bara och vänta och se vad som händer här framöver!! Trivs ju docj väldigt bra på jobbet, så egentligen gör det väl inte så mycket!!


Så helgen då?

Fredag, efter jobbet: powernap, domino och vin med Katten.

Lördag: Massage och Linneafest.

Söndag: Förhoppningsvis ljusläggning och ljusupplärning på teatern!


Typ så där ser alla helger ut i Maj, alltid uppbokad men sakerna skiljer sig..


Hopp och hej!


Puss o Kram


Av Tesen - 6 maj 2011 07:19

Herregud va veckorna försvinner fort nu för tiden! Fredag igen, hela helgen uppbokad! Nu kommer vi in i roliga Maj, när det inte finns en enda helg ouppbokad!! Mycket att göra, men roligt blir det (får vi hoppas på)!!

Längtar till semestern.. Tänka att få sitta på ballisen och göra inget alls några dagar!!! I just lööv it!! Fast det är ju roligt och jobba oxå, så jag ska inte gnälla!!


Meddela mig när tiden börjar gå lite saktare om jag råkar springa förbi det... Fast det blir väl i november och då har jag gått i ide!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards