Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Tesen - 4 maj 2011 10:27

Sitter på jobbet.. Har en elev som alltid sätter sig närmast tvn och vill att jag stänger av den! Han vill ha det tyst runt sig när han pluggar. Detta kan jag förstå, att vissa vill ha det tyst. Men kan han då inte sätta sig i nått av rummen? Där det går att stänga dörren oxå..

För min del så blir det bara jobbigt när det är tyst.. Jag smyger runt, törs knappt trycka på tangenterna och att svara i telefon är som och skicka in en bomb i rummet..

Nä, jag är väldigt obekväm och jobbar sämre när det är tyst!!

Mer ljud åt folket!!



Scchhhhhh!!

Av Tesen - 4 maj 2011 07:05

Tur att  jag kliver upp i tid nu för tiden! Vi har värsta byggprojektet inne på våran gård och jäklar vad det låter!! Jag som redan hör grannen när han snarkar, tänk om jag hade behövt sova i detta jäkla ljud!!!


*Smygfoto av projekt "bygga om innergården"*

 

Stora traktorer på en liten innergård. Ingen bra kombo!! Dessutom så ska dom nog börja med uteplatsen precis under våran ballis snart oxå.. Hoppas bara dom gör klart uteplatsen innan semestern..

Det är inte alla som har två innergårdar på varsin sida om lägenheten. Det måste väl vara lite ovanligt?



Undra hur jag ska ta mig ut med cykeln?! 


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards