Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Tesen - 25 maj 2011 14:35

På lunchen idag rejsade jag ner till polisen för att göra ett nytt pass.

Efter incidenten med körkortet hade jag redan bestämt mig för att kanske le lite på kortet, allt för att slippa styckmördarlooken!!

Glad i hågen sitter jag och väntar på min tur, går fram till kassan, får order om att stå där, titta dit osv..

Jag tittar där jag ska och ger mig in på och småle lite, polisen i kassan säger lite snällt -Sluta le. Jaha, ja jag gör väl det då. När polisen sen tittar bort smyger jag fram ett leende iaf när korten tas. Tänkte i mitt lilla huvud att det här blir nog bra!!

Jag lämnar fingeravtryck, skriver autograf, betalar och grejar. Sen ser jag i ögonvrån hur en psykotisk styckmördare sneglar på mig. Jag vänder mig åt sidan och inser till min stora fasa, DET ÄR JU FÖR FAN JAG!!!!!

Finns inte ett land i hela världen som kommer släppa in mig!! Jävla skit!!

5 år tills nästa gång då.. Det är bara och hålla sig i Sverige!!


Puss o Pass

Av Tesen - 25 maj 2011 10:28

Kom på att jag hade scanner på den nya skrivaren igår!! Jag och bästa Linnea satt och scannade in en massa bilder från mina bättre dagar!! Så himla roligt hur enkelt det funkar!


MiniTesen och familjen   

             


Älskade familj!!

Farmor och farfar, mormor och morfar, ni är saknade!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards