Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Tesen - 30 maj 2011 14:20

Innan jag skriver nått så måste jag säga JA MAMMA, JAG SKA BÖRJA ANVÄNDA HJÄLM!!!


  • Kommer cyklande vid Curres.
  • Hoppar över trottoarkanten, i ganska sakta takt.
  • Ser att låset är på väg ur cykelkorgen.
  • Bromsar hårt.
  • Får sladd.
  • Faller handlöst mot gruset.
  • Finner cykeln över mig, korgen utspridd runt mig.
  • Har trasslat in benen i grus och cykel.
  • Trasslar lös mig.
  • Gör ett panikhopp upp och tittar mig runt, läget är lugnt, ingen såg mig!
  • Packar ihop mig och cykel igen.
  • Börjar tokgarva.
  • Kommer på jobbet och skrattar fortfarande hysterisk.

JAG HAR KÖRT VÄLT MED MIN CYKEL!!!!

Jag tro jag dör vad klantigt!! Hahahahahaha!!!

Dax för införskaffning av hjälm, eller så kanske det är dax och bli vuxen och sluta göra konster med cykeln på rullgruset!!!


Puss o Vält!

Av Tesen - 30 maj 2011 07:14

När man minst anar det, dyker dom upp!! En människa som kanske är lite väl överdriven, men som skulle förstå mitt tyck och tänk, LÄS HÄR!!

Det är inte lätt att ha ett beroende och behöva gå igenom det själv! Äntligen har jag hittat min frände!! Haha!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards