Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Varför skiter sig saker när man har som mest behov av dom???

Av Tesen - 16 mars 2009 10:13

Jag blir galen!!!!!!

Här har jag ingen tid över för nått o vad händer då??? Jo, bilfan lägger av!!!! Nu när jag e i extra stort behov av den. Inte bara för jobbet utan även för teatern. Jag ska vara på ställen med väldigt kort tidsmarginal, vilket betyder att bilen hade ju varit väldigt bra att ha nu. Men nej, nej.. Då tar vi o slutar funka!! Blir hysterisk snart. AHHHHHH!!!

Undra nu hur jag ska lösa detta?? Nu blev det ett väldigt stor bekymmer igen. Jag vet att det kommer o lösa sig, men det blir ju så jäkla krånligt. O nej, det handlar inte om lathet, det handlar om tidsbrist!!

Jag hoppas att jag har en väldigt snäll sambo som kan köra mig till jobbet ett tag.. Får inte tag i nån som kan hjälpa mig med bilen heller, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Sen finns det inte tid till o försöka köra bilen nånstans, eftersom alla jobbar på dagarn (även jag) o på kvällarna har jag teatern. Känns som det hade inte kunna vara ett sämre tillfälle för bilen o braka!

Kan det vara så att gudarna vill att jag ska lugna ner mig eller e det bara så att det är min vanliga jäkla otur?? Jag satsar på det sista...

Återkommer med mera sen, när jag har pratat med min kära sambo, så jag vet hur jag ska ta mig överallt!!!



 
 
Jennie

Jennie

16 mars 2009 10:52

Det ska jag göra när jag kommer hem, då blir han glad... Vad äre för fel på bilden då?? Typiskt nu när du har så mkt att göra..hoppas d ordnar sig. Och du snart åker vi utomlands, jag lääängtar. Har en känsla av att jag kommer få lääängta läääänge till :) Possimoss

http://janiee.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards