Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Spenderbyxorna på idag!

Av Tesen - 7 mars 2009 14:50

Har precis kommit hem från Birsta. Köpt en ny STOR tv, diskmaskin o en dvd! Det går väldigt fort o göra av med 12 000.. Men roligt hade vi iaf!

Denna shoppinghysteri började i morse, när jag fick ett bryt på disken. Helt vansinnig på att behöva diska för hand. Det blir ju lixom inte roligt o laga mat när man vet att man har ett berg med disk som måste tas efter middagen. Så sagt o gjort åkte vi ut o handlade en diskmaskin som kommer o installeras på tisdag. Najs som tusan. Nu blir det ju trevligt o ha fester igen, när man inte behöver stå i köket o diska i flera timmar!

Sen började Sälen prata (åter igen) om en ny tv, så då blev det en tur tillbaka till stan o hämta Annas (tack för lånet) bil o åka tillbaka till Birsta o shoppa tv. Så nu vet man ju hur framtiden blir, jag i sovrummet med den lilla tvn o Sälen i vardagsrummet med sport på den tvn.. Eller så e det väl melodifestivalen! Känner mig lite lätt överkörd o bitter över tvsituationen hemma!! Men man ska se positivt på allt, kanske det blir nått annat för mig!


Här hemma ikväll kommer det iaf vara fullt med folk. Hade inte riktigt räknat med det men så blev det. Mina kära arbetskamrater har middag ikväll men jag e lixom inte sugen o åka dit. Som det känns nu e jag inte så sugen o vara hemma heller faktiskt.. Imorrnbitti ska jag iväg o greja med teaterkidsen, inte så sugen på det heller.. Inget känns bra nu!!

Ja ja, det löser sig säkert..


Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards