Alla inlägg den 14 april 2010

Av Tesen - 14 april 2010 21:29

Ska bli så skönt o få bädda ner sig i sängen o bara glömma den här jäkla skitdagen!!! Det har inte hänt nått speciellt utan dagen började bara med en massa skitbrev, sen glömde jag bort o äta o sen återhämtade jag mig aldrig riktigt...

Det där med arbetsförmedligen e ju en jävla soppa, MEN jag tänker inte börja igen!!! Nej, nej, nej!!

Sen det där o glömma o äta, det e verkligen katastrof!! Här har jag i 5 års tid ätit på fasta tider, med max en halvtimme fel.. Blodsockret har haft en jämn o fin nivå hela tiden! Nu har jag glömt o ätit i 2 dagar o det sätter sina spår, ordentligt!! Jag tappar allt, humör, fokus, förstånd o förnuft! Jag blir helt jävla galen, hysterisk, förbannad! Sen när jag väl kommer på att jag måste äta, då e det försent.. Jag kommer lixom aldrig tillbaka igen! O jag lovar, det går inte o äta ikapp sig!! Så jag måste nog köpa en mat- o sovklocka, för det här funkar inte!!

Nu ska jag ta mitt pissiga humör o sova. Imorrn e det tusen saker o göra!!


Av Tesen - 14 april 2010 14:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards