Alla inlägg den 7 april 2010

Av Tesen - 7 april 2010 22:22

Här har jag varit uppåt o laddad, fylld med energi hela dagen! O det höll i sig!!

Jag har jobbat, varit på möte o RENAST VINDEN, eller iaf börjat.. Tack för hjälpen Monaloo, du e en pärla!!

Vi tog ett beslut idag att alla kartonger, även dom från vinden, ska in i extra sovrummet osså rensar man "på riktigt" därifrån, kartong för kartong!! Nu jäklar ska det bli ordning, på riktigt!!

Efter två timmar på vinden kom jag äntligen ner till lägenheten igen, kastade mig i en snabbdusch o nu bara tvärdog jag.. Haha! All luft gick ur mig! Tur jag får sova snart!!

Så jäkla skönt o vara igång med flyttandet!! Bara vinden e klar kan jag packa lägenheten själv om det så krävs!! Ska bli så najs o börja packa ihop o flytta!!


Nä nu blir det till o fortsätta dö i sängen tills imorrn!!


Puss o Kram

Av Tesen - 7 april 2010 13:33

Onsdag, dagen mitt i veckan. Känner en kraftig laddning av energi i kroppen!! Vilket e väldigt bra eftersom det ska börjas rensa vind idag!! Nu gäller det bara att det håller i sig resten av dagen o resten av kvällen!! Bara några timmar jobb o ett ledarmöte, sen e det röjning modell värre som ska ske!!

Vi måste på nått vis få en hel vind o inte bli större än 5 kvadrat!! Undra hur det ska gå?? Måste nog slänga o packa om väldigt mycket!!

Det behövs en ordentlig rensing.. Undra hur mycket skit man har lyckats samla på sig genom alla år??!! Ska bli väldigt intressant o se!! Haha!

Börja känna att det drar ihop sig för både flytt o premiär med Kidsen!! Så för o se det hela med arbetslösheten positivt, så e det nog tur att jag blir arbetslös!! Fast det behöver ju bara vara fram till mitten av Maj, sen e jag nog nöjd!!


Puss o Kram



Ovido - Quiz & Flashcards