Alla inlägg den 6 april 2010

Av Tesen - 6 april 2010 21:26

Efter några timmars läsning av min egen blogg kan jag bara konstarea att, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!! Bitvis har jag ju till o med humor!! Haha!!


Puss o Kram

Av Tesen - 6 april 2010 06:19

.. sista veckan då!! Första dagen på sista veckan!! Ångesten kommer småkrypandes över mig.. Vad händer sen då?? Den som lever får se!! Börjar bli svårt o hålla uppe humöret nu.. Allt börjar överskuggas av tanken att bli arbetslös.. Men det e bara o kämpa ännu hårdare att "vända" tankarna.. Allt som händer, händer av en anledning!! Man bara kanske inte förstår det direkt!! Kan nån meddela mig när jag ska förstå det hela!!?? Haha!


Den här veckan har jag inget inplanerat alls kvällstid, vet inte hur jag har lyckats (faktiskt)!! Det e ett litet ledarmöte på onsdag som jag måste infinna mig på.. I övrigt e nog resten av tiden "om nått blir fel med teatern"passning!!


Sen måste det väl börjas packa denna veckan.. Det ligger ju lite på med andra saker från nästa vecka o framåt, så det e väl smartats o få igång packningen.. Inte för att jag tror jag kommer stå där en vecka innan utan o ha packat nått alls, men man vet ju aldrig vad som händer!!



Det ska bli så roligt/skönt o få flytta till nått större!! Nått som e vårat. Frun o mitts lixom!!

Dax o börja samla vuxenpoäng på allvar nu!! Haha!


Puss o Kram


Ovido - Quiz & Flashcards