Alla inlägg den 19 april 2010

Av Tesen - 19 april 2010 22:17

.. men bra ändå!!

Jag hade hela dagen planerad!


Jag skulle:

Ringa massa samtal o få saker förklarade för mig.

Det resulterade i:

Att jag blev ännu mer förvirrad.


Jag skulle:

Ringa Oscar o boka tid för utstädning av lägenheten.

Det resulterade i:

Oscar kom hit o öppnade alla gömmor i lägenheten o såg det totala kaoset, men tog på sig städningen ändå, ibland ska man ha tur!! Haha


Jag skulle:

Skicka lite mejl hit o dit.

Det resulterade i:

Faktiskt bra resultat!! Kors i taket.


Jag skulle:

Kånka upp däcken från källaren o  åka o få det fixat.

Det resulterade i:

Inga däck bytta utan 3 timmars "gratisjobb" på firman... Lite lurad då!! Haha!


Jag skulle:

Åka på kalas på Alnö o sen umgås med Lunnea.

Det resulterade i:

2 föreställningar på Svea 1 med Lunnea, så en av två lyckades jag iaf med!!


Det va den dan det..

Imorrn kommer jag vara ännu mer förvirrad!! Ska vara på en massa olika ställen på massa olika tider (föreläsning, sjukhuset, däckbyte o lite teater!)!! Tur man har kalendern...

Nackdelen med att vara arbetslös är att man hux flux ska vara överallt hela tiden... Men vad gör det då. det händer ju iaf nått!!!

Jag är iaf glad!! :)


Puss o Kram

Av Tesen - 19 april 2010 09:15

.. heten Lunus!!

Sagt av min kära lillebror Linus i många år, när han sprang runt i turtlesdräkt o skrek Kajatepajk! Liten har blitt stor..

Nu har min kära lillebror blitt stor o fyller 22 år idag!! Jobbar i Stockholm, har bästaste lillfisan Matilda i världen, fasters vackerbarn!!

Om Linus nu fyller 22 o jag e äldre än honom, hur gammal e inte jag då?? Jag har ju lixom fastnat på 22... Det e på sina småsyskon man märker att man bli gammal, dom o spegeln! Haha!

Världens största GRATTIS till min älskade lillebror!!

  

  


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards