Alla inlägg den 1 april 2010

Av Tesen - 1 april 2010 07:18

Idag e det mössa på som gäller.. Håret hade visst inte växt nått alls i natt!! Tokigt! Så för att klara mig från konstiga blickar, från såväl vuxna som barn, blir det mössa på, hela dagen (hur jag nu ska komma undan med det, vet jag inte)!! Känns skönt o veta att chefen har bakat gosaker, så jag kan tröstäta lite!! Haha!

Inte nog med det så har jag "påskpyntat" mig själv idag!! Har en otroligt pippigul klänning på mig!! Haha!! Bara det e ser ju helt galet ut.. Bra att man tar allt konstigt på samma dag, både kläder o hår!! Haha!


Efter jobbet e det bara lite packning o sen far vi!! Dock inte till blåkulla utan till Stockholm!! Ska bli så skönt o komma iväg några dagar o bara göra inget alls!!


Puss o Påsk

Ovido - Quiz & Flashcards