Alla inlägg den 5 april 2010

Av Tesen - 5 april 2010 15:12

.. o upprättelse står på spel!! Undra just hur detta kommer att behandlas??!! Intressant!!

Av Tesen - 5 april 2010 10:43

.. med tillhörande panik!! Här har man varit borta några dagar, sovit som en stock (om man bortser från den katastrofala sängen), haft det lugnt o skönt..

Sen kommer man hem!! Vaknade klockan åtta med PANIK o en smygande magkatarr!!!

Hur ska det gå med teatern, ljudet, ljuset, rekvesitan, kommer kidsen o fixa replikerna (fast det vet jag att dom gör) osv??? Hur kommer det gå med packningen??? Hur kommer det gå med jobbet??? Samma jävla tugg som förut!! Det värsta med det hela verkar vara, så fort man löst ett bekymmer, då dyker det upp ett nytt!!! Men man får väl inte värre än man klarar av, eller hur va det!!??

O ha känslan i kroppen att jag inte riktigt har kontroll, att allt hänger löst, gör mig så jäkla "orolig"!! Jag kan lixom inte skita i allt o dra täcket över huvudet heller, fast det hade varit skönt o fått göra det just nu!!!

Lika bra o börja punkta upp o styka saker... Då kanske jag får lite ordning, förhoppningsvis!!!


Puss o Trött

Ovido - Quiz & Flashcards