Alla inlägg den 13 april 2010

Av Tesen - 13 april 2010 22:53

.. jag har haft idag!!


Jag har:

  • Shoppat grejer till teatern med bästaste Kajsa o Lillfisan!
  • Fikat på ballisen. Första för i år!
  • Besiktat Fiona, som gick igenom!! Underbart!
  • Suttit o mått gott i solen på ballisen. Bara njutit av livet!!
  • Haft ett fantastiskt rep med våra fantastiska ungdomar. Jag är såå stolt!
  • Haft en supertrevlig kväll med Bästaste Moster Monaloo!

Nu börjar dock tröttheten komma över mig!! Det e jobbigt o vara arbetslös ;)

Nu ska jag ta min underbara Fru o bädda ner henne i sängen!!

Tack o gonatt!


Puss o Kram

Av Tesen - 13 april 2010 12:11

Då är årets första ballisfika avklarat! Efter en rekvesitashopping följde Kajsa o Leia med hem o tog en snabbfika!! Helt underbart o sitta ute på ballisen o fika!!! Lövley! Leia hängde i persiennsnörena o käkade muffins! Supernöjda lillfisan då!


*Muffinsbruden* 


*Ut på promenad runt ballisen*

 

Nu e det dax å ta Fiona till besiktningen.. Det vankas ombesikting i år!! Typiskt!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards