Alla inlägg den 17 april 2010

Av Tesen - 17 april 2010 18:03

Vilka ungar!! Man blir så varm i hjärtat!! Efter allt slit o allt pyssel så bara kliver dom upp o levererar! Underbart! Så fantastiskt o se dessa små änglar på scenen o göra sina ledare sååå stolta!!

Nu vankas det premiärfest med alla grupper o alla grupppers ledare! Mysigt ska det bli!


Puss o Kram från en stolt ledare!!

Av Tesen - 17 april 2010 10:56

Kom o se, annars missar ni nått bra!! Ni har iofs en hel vecka på er o se pjäsen, men det e ju idag det e viktigast!!

Ung teaterfestival nr.4 går ju för fulla muggar på Sveateatern! Har ni tid o möjlighet, gå o se några pjäser!! Dom e så bra, alla våra Kids!! Ge Sundsvalls ungdomar en chans o få visa vad dom e bäst på!!!



Som sagt har vi PREMIÄR idag 16:30!! Än så länge e det lugnt på nervfronten, men man vet ju.. Jag vet ju hur det kommer att bli!! Haha. Lite premiärnerver SKA man ha! Dock litar jag så fullt o fast på mina Änglar, så jag vet att det blir bra! Dom e så bra, duktiga, drivande o helt fantastiska! Så egentligen har jag inget o vara nervös för, så därför slutar jag nu!! Haha

Våra Kids e dom bästa, så e det bara!!


Nu ska jag göra mig klar o bege mig till Svea o bara njuta av dagen, för det e det som gör teatern till teatern!!


Puss o Teater

Av Tesen - 17 april 2010 01:12

.. avklarade!! Imorrn e det 4 kvar, varav vi har en av dom!! Våra små änglar ska få visa vad dom går för o det kommer dom göra, med bravur!! Visst har vi sett bra teater idag, men våra måste ju bara vara bäst!! ;)

En stor eloge till Frun o hennes Kids som hade premiär ikväll! Snyggt, bra o stilig musik!! :) Jag e iaf en väldigt stolt fru!!


Sen måste jag få lägga in lite bilder (stulna från Bästaste Kajsas blogg) på min fantastiska packhjälp idag!! Lillfisan kan hon!! Tack Leia för hjälpen, du har en egen låda här hemma.. Du får packa upp den på nästa ställe!! Haha


  

  


Nu e det dock dax o packa ner sig i sängen o ladda inför morgondagen!!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards