Alla inlägg den 22 april 2010

Av Tesen - 22 april 2010 17:31

.. fram o tebax.. Det går fort mellan humörsvägningarna nu!! Det går så fort att jag inte själv hinner med. Dagen humör beror väl kanske på att frukosten intogs klockan 15 o inte när jag klev upp, så det blev ju några timmar försent.

Sen känns det som att ju mer jag packar desto mer kommer det fram..

En vecka kvar o det känns som inget e färdigt!! Fast jag vet att det kommer bli klart o allt kommer attt flyttas så e det ändå ett jäkla irritationsmoment att det hela jäkla tiden kommer fram nya saker o packa! Inget bli lixom klart..

På vinden e det fortfarande en massa saker som ska packas o gå igenom, i förrådet i källaren är allt kvar, sen e det dom konstigt förökande sakerna i lägenheten oxå o alla dessa jäkla kläder!! När man tror man har packat allt, då e det bara o öppna en dörrjävel så bara väller det fram mer saker o packa!! Hur jäkla mycket kläder kan man ha??? Tydligen alldels för mycket!!

Sen dessa kablar, dessa jäkla kablar! Dom går som maskar runt hela jäkla lägenheten o nu har jag packat in dom så fint bakom en massa kartongberg, så nu kommer jag aldrig o få fram dom!!!!!!! Gaaaahhh!! Galen? Svar ja!!

Nu skiter jag i det här o åker på Svea istället (för på det sättet får man så mycket gjort på hemmafronten!!!)!! Behöver lite energi från glada Kids o glada människor!!


Puss o Bläääääää

Ovido - Quiz & Flashcards