Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Den om gapar efter mycket..

Av Tesen - 6 maj 2011 15:19

.. får jobba längre på fredagar!! Ja så är det visst. Här har jag tjatat att få gå upp på heltid, fått min vilja igenom och är fortfarande inte nöjd. Nån som är förvånad??

Jag hade kunnat gå hem för 20 minuter sedan, OM jag inte tjatat mig till heltid! Lite surt just nu, men glatt när lönen kommer!!

Det är ju inge folk på fredageftermiddag, så jag tänkte lägga fram ett förslag till cheferna att jobba in lite på lunchen varje dag, då kan jag nog sluta vid 15 snåret med lite tur! Sen kan det ju vara lite folk just idag eftersom det är första fredagen på väldigt länge vi har öppet längre än till klockan tre.. Det är väl bara och vänta och se vad som händer här framöver!! Trivs ju docj väldigt bra på jobbet, så egentligen gör det väl inte så mycket!!


Så helgen då?

Fredag, efter jobbet: powernap, domino och vin med Katten.

Lördag: Massage och Linneafest.

Söndag: Förhoppningsvis ljusläggning och ljusupplärning på teatern!


Typ så där ser alla helger ut i Maj, alltid uppbokad men sakerna skiljer sig..


Hopp och hej!


Puss o Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tesen - 27 januari 2016 10:40


.. tåget?

Av Tesen - 22 augusti 2012 08:37

Jag har flyttat! Den nya bloggen finns HÄR! Välkomna dit istället     ...

Av Tesen - 23 juni 2012 15:54


Nykter, städad midsommar. Bäbis på väg!! Jag kan inte annant än älska mitt liv        Puss o Kram ...

Av Tesen - 29 februari 2012 18:41

Det har tagit stopp! Helt stopp! Känner mig inte det minsta skrivsugen. Inte för att det inte händer nått, utan mest för att det tagit stopp! Konstigt! Första gången på över 3 år som det blev så här.. Tokigt! Får väl vila lite då kanske...På återseen...

Av Tesen - 26 februari 2012 12:30


Har kommit på mitt eget lilla sätt för och överleva kvällarna med Melodifestivalen!! Jag gör helt sonika så att jag faller tillbaka ca 25 år i tiden, skriver min egen röstningslista och sen sätter jag poäng för fulla muggar!! Igår hade vi mamma med o...

Ovido - Quiz & Flashcards