Alla inlägg den 1 november 2008

Av Tesen - 1 november 2008 12:41

Ja du SÄLen, jag kommer ihåg vad som hände...

Vi hamnde på förfest hos Anna o drack o sjöng. Sen skulle vi gå till Daltons men vi gav upp i kön.. Hamnade sen på Oscar. Open Mind. Ja, vad säger man.. Jag blir rädd.. Det finns mycket konstiga människor ute i världen. O på Open samlas alla på ett ställe. På ett sätt är det väl bra att alla får vara som dom vill, men i min lilla bubbla kan det bli för mycket.

Jag är en väldigt tråkig människa. Jag är som jag är o måste inte visa upp mig, eller ha konstiga kläder på mig, eller bara vara skum. Jag lever ett normalt (vad nu det är som är normalt) liv med en normal sambo (det går ju iofs o diskutera). Jobbar som vilken människa som helst. Har mina intressen på fritiden. O jag e nöjd med det. Jag förstår inte folk som måste ta till extrema sätt att "blomma" upp. Kan jag inte vara den jag är jämt, då är jag ju inte mig själv. Eller?? O gud va jobbigt o hela tiden vara nån annan. Vad e det som gör att man inte kan leva ett vanligt liv jämt?? Kan man inte vara den människa man är hela tiden, då blir det ju bara löjligt o försöka vara den människan en gång i månaden... Då e man ju inte sig själv, eller?? Känns som jag snöat in mig lite.. Blir förvirrad av o läsa vad jag skrivit själv. Fast det stämmer i mitt huvuvd. Haha. I slutändan är det väl bra att det finns ett ställe alla kan gå till o få vara som dom vill. Fast det blir ju lite fel i mitt huvud.

Nu ska jag inte fundera mer.. Det va iaf väldigt trevligt. Träffade folk jag inte sett på många år. Sen satt jag mest o stirrade. Förundrad över människors relationer o sätt att vara, se ut, gå, sitta o bara vara..


Ikväll blir det Klungan o Aveny. Fast det känns som jag gärna hade velat vara hemma, men nu e biljetterna betald o allt fixat, så det e bara o ta en powernap o komma igen! Det blir säker roligt. Brukar ju aldrig bli nått annat när jag o Haugen träffas. Däremot brukar det infinna sig väldigt mycket alkohol o ibland någon minneslucka!! Haha.


Puss o Kram

Skapa flashcards