Alla inlägg den 24 november 2008

Av Tesen - 24 november 2008 20:12

Jag har en vän som inte har det så bra. Det gör så ont i mig o se vad som händer o vad som sker. Jag kan inget göra åt det heller. Lite samma känsla som med farmor, det är bara o stå på sidan o hoppas på det bästa. Min vän vet iaf att jag finns här om det skulle krisa totalt (annars ve min vän det nu).. Förunderligt hur människor funkar. Att dom orkar.


Farmor blir iaf bättre. Händer inget oförutsett så ska hon få flytta till ett hem med rehab. Hon kommer nog inte bli så bra att hon får flytta hem men hon får väl iaf något bättre än en sjukhussal att ligga i. Samtidigt är det ju kanske bra om hon e kvar på sjukhuset, så det är nära till allt om nått skulle hände.. För o nackdelar med allt.

Man skulle kunna säga att hela dagen har varit en stor värk bara.. Många tankar o många ord. Känner mig nästan slut i själen. Jag hoppas verkligen att allt löser sig för min vän. Ingen förtjänar o ha det så, ingen förtjänar o må så. Alla människor kan göra fel.


Puss o Kram

Skapa flashcards